Kick bike/snow scoot
SC009
Елелтронни блокове ,Електроника ,бобина ,бобина електронно ,реле зареждане,реле мигачи ,реле шалтер
Реле-стартер (шалтер)
Реле стартер подходящо за китайски италянски и японски скутери. При монтиране трябва да се изамери напреже...
BRUsh-les
Рекорден 9 ти опит да направим нещо от нищо -различно и само завиващо благодарение на 3 ski frame media school- - - - -
E-scoot500w/1500wEYES
10x139 lv =1399 lv Градската управа на канадския град Торонто наскоро даде одобрението си да бъде разрешено на вод...
кит 80cc GY6
Тунинг части за автоматик скутери и мотопеди. Предлагаме части на различни производители.Смяна на бутала ...
Бутало комплект Piaggio Aprilia
Бутало комплект за Piaggio, Aprilia. Налични размери: 42.00 41.50 41.00 40.50 Китове-75cc,80c бутало
MOTUL+NGK+airFILTER
Масло ,филтър и свещ на промо цена от SCOOT -enjoy
Катинар за скутер или мотор
Контролер програмируем
Golden Motor +usb cable
НачалоЕко транспортНовиниМоторизирани велосипеди 2 (SLAbattery)

Електрически колела, eко велосипеди, eлектрически двигатели

Моторизирани велосипеди 2 (SLAbattery)

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
Има редица недостатъци на четката и механизъмат комутатор в четкатите на мотора

Част 2

Батерията е доставчика на електроенергия за комплекта. Трябва да създадете опаковката на SLA батерии те трябва да се заредят веднага след всяка употреба. Те мразят да бъдат оставени в изтощено състояние, дори ако е леко разредена. Така че, ако сте пропуснали да презаредите батериите си, оставяйки ги изцедени даже за един ден, ще ги повредите и те скоро ще започнат да ви дават малък пробег.

LiFePO4 батерии предлагат много по-голямо удобство и не се нуждаят от зареждане веднага след употреба.

Мотор

Има редица недостатъци на четката и механизъмат комутатор в четкатите на мотора: четки причина триене, има  електрическо съпротивление в четката на комутатор  и механично превключване на тока на котвата- резултат  искри, които може да предизвикат радиосмущения. Безчетковите двигатели са далеч по-олеснени от четковите и нямат тези проблеми. Резултатът е по-голяма ефективност (повече изходна мощност за дадено количество консумирана мощност) и по-малко електрически смущения. Основните принципи, чрез които работи този мотор са точно същите като тези на четковият  двигател. Фигури 15 и 16 показват два етапа в работата на един прост мотор.

Фигура 15. Това е еквивалентът мотор на фигура 9. Електромагнити са фиксирани, както и на постоянен магнит се върти.



Забележете, че фигура 15 е почти идентичен на фигура 9, с изключение на това, че има е безчетков и без комутатор, както и вида на магнитите са разменени. Постоянни магнити са станали електромагнити, и обратното. Въртящите  постоянни магнити  са отблъснати ..

.
Фигура 16. Мотора от фигура 15, прави почти пълно завъртане по-късно. Забележете, че електромагнитите са променили своята полярност.

На Фигура 16, почти пълно завъртане по-късно, полярността на левия и десния ръчни магнити се е променила. Въртящят магнит сега се дръпна в привеждането в съответствие.

Проблем да бъде решен тук, е как да се предизвикат електромагнитите да  обърнт полярността в точното време. Човек може да измисли някаква механична схема, контролирани от ротационното постоянен магнит, но това ще унищожи основните предимства на безчетковят мотор.

Вместо това, електромагнитите са контролирани от външни вериги. Тази схема следи текущата позиция на ротационните  магнит и тонизира външните магнити подходящо е да се запази въртенето на двигателя. Тази схема е част от безчетков електронен контролер на скоростта (ESC).

Има два начина за безчетков контролер ESC за наблюдение на позицията на въртящия се магнит. Един от тях е с начин на магнитни сензори (въз основа на ефект на Хол). Тези сензори докладва на ИСС през отделен набор от кабели. Другият метод е известен като "безсензорно". Грубо казано, в този метод на ИСС следи трите мощност на двигателя проводници за колебанията, причинени от въртящи се магнити.

E-BikeKit безчетков DC мотор (BLDC) система има много предимства:

* Тъй като компютърът контролира двигателя, вместо на механични четки,  без четки е много по-точен. Компютърът може да се основава и на скоростта на двигателя в уравнението. Това прави безчетковите  мотори по-ефективни.
* Искри и много по-малко електрически шум.
* Безчетковите не се износват.
* С електромагнити на статора, е много лесно да се охлади.
* Можете да имате повече електромагнити на статора за по-прецизен контрол.

TOP SPEEDS

Wheel/Wheel Size/Motor Type
TOP SPEED AT 36 Volts
TOP SPEED AT 48 Volts
Front/20"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Front/24"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Front/26"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Front/700c/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Front/20"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Front/24"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Front/26"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Front/700c/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Rear/20"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Rear/24"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Rear/26"/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Rear/700c/350w Geared
17.5 MPH (28KPH)
24 MPH (38KPH)
Rear/20"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Rear/24"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Rear/26"/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)
Rear/700c/500w Direct-Drive
20 MPH (32KPH)
28 MPH (45KPH)

 

Трябва да създадете опаковката на SLA батерии те трябва да се заредят веднага след всяка употреба.

Абонирай се за скутер новни и промоции

За всеки абонат - постоянна отстъпка - 5% от цената за труд

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Drift Trike - видео ;)

 x 
Нагоре