Части за скутери

Фирма SCOOT предлага богата гама резервни части за скутери и електричаски велосипеди. Разгледайте нашият

Scoot Mагазин

Сервиз на скутери

Фирма SCOOT предлага професионалени сервизни услуги за вашият скутер, електрическо колело или мотор. Полезни съвети и информация можете да откриете в категория

Сервиз

Промоции

Актуални промоции и информация за фирма SCOOT можете да откриете в категория

Промоции

Евтин транспорт

Един от най-популярната в света мотоциклет - не спортни мотори, крузери или ендуро и непретенциозен мотоциклет Honda Super Cub. За половин век в Япония и други страни са направили повече от 60 милиона (!) от  тези машини.

Място и време: лятото на 1954 г. парижкото летище "Орли" Нисък мъж с ориенталски черти на лицето гневно пренася  тежка чанта и тежките палта,  с големи джобове и някои парче желязо в тях. Превес! Обяснявайки ,че искал да вземе със себе си малко по-вече. части и техническа литература. Това е г-н Соичиро Хонда, президентът на напълно неизвестната  по онова време фирма за мотоциклети Хонда.

След всичко това Соичиро се появи на европейския пазар с превозно средство, което съчетава ефективността и простотата на мотопед, динамиката на 50-кубичен мотоциклет и сигурност скутер. Това е трябвало  да бъде нов автомобил, който ще замени на пройзвежданите  мотори до момента ! Аз трябва да кажа, че въпреки че в средата на 50-те години производството на Honda по програма включва дузина превозни средства  до 350 куб. Dream SB,  донесе в Япония огромни приходи от мотоциклети.

Всъщност, историята започва със загриженост, че през 1947 г., Honda-сан купи   двигатели  от бензинови генератори от армията. След като създаде малък навес, нае дузина работници за монтаж на тези "двигатели " на велосипеди. Това отвори пътя на Fireblade ... С течение на времето, производството на двигатели  се овладя - под името «Cub» (който няма нищо общо с "куб", на английски думата означава "бебе".

Разработването на нова машина отне три години. И накрая, на 1 август 1958 г. започват да го продават. И "Хонда" роди не слаби и болнави "бебета", а здрави и дълголетни .  Всички помещения са оптимизирани за масово производство: рамката главно от ковано желязо  обратна амортисьорна вилка, заключени с три-степенна скоростна кутия, на четиритактов . Във двигателят всичко е толкова опростено,  коляновия вал се намира в непосредствена близост до разпределителния вал,  запалването - от магнет (магнитна бобина с допълнителена " намотка за светлината").

Всичко това зад найменованието Super Cub. Японски инженери тунинговат свръх двигателя до 9500 об / мин като достига 5.5 к.с. Така теглото на машината от 65 кг, се ускорява до скорост от 70 km/h - "пет лева" за 100 км  не е зле.

Съединителят от Автоматичен центробежен преминава към изпитаният - патент Чехия Jawa), по този начин  се улеснява управлението. И веднага отиваме в производствената версия с батерия запалителна система и електрически старт - в момента само "лукс"!

Още през 1959 г., се започва да се изнася продукта,  не просто навсякъде, но и в САЩ, най-глезеният и развиващ  се световен пазар.

Очаквайте продължение през 2017 със    Евро 4

 

 

crypton, astera, keeway, kee, blade, zongshen, daytona, modena, adress

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Caffe 125 cc, модел 2016

Скутер или мотопед на лизинг

Тунинг на скутер

Нагоре