Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Моторизирани велосипеди работа като подпомага си върти педалите с електрически безчетков хъб технология за задвижване, която използва невероятно силни редки магнити наречени НЕОДИНОВИ.
Ако сте собственик на обикновен велосипед, лесно можете да замените предното колело на E-BikeKit ™с безчетков хъб мотор комплект поставен на колело.

E-BikeKit колелото използва захранван с батерия, електрически ток, за да наелектризира  магнитите з в главината  за подпомагане на вашето естествено въртене на педалите. Или с помощта на палеца или чрез ръкохватката на газта се контролира потока на електрическия ток от акумулатора към главината-мотора . С интелигентният  25 Amp контролер за регулиране на ток между мотора хъба и батерията са в командването на  двигателна сила, за да се използва по всяко време.

Как безчетковият електромотор работи?



В стандартен DC мотор(ново поколение), има постоянни магнити от външната страна и прорязана арматура от вътрешната страна. Постоянните магнити са в покой, така че те се наричат статора. Арматура се върти, така че тя се нарича ротор.

Арматура (желязна част) на типичен DC мотор

Арматура съдържа електромагнит. Когато стартирате електричество в този електромагнит, тя създава магнитно поле в арматура, която привлича и отблъсква магнити в статора. Така арматурата прави завъртания на 180 градуса.За да я държите в безчетков DC двигателя (BLDC), ще ви постави постоянни магнити на ротора който движат електромагнитите на статора. След това можете да използвате компютъра (свързан с високо моштни транзистори) за зареждане на електромагнитите .
Компоненти на цялостна система за преобразуване на E-BikeKit

Двигателят има три фази, или захранващи проводници (мислете за това като 3-цилиндъра в автомобилния двигател). Всяка една от тези фази-пожари в приемственост с другите, определена от "Централен Мозък", или това, което се нарича "PWM (широчинно-импулсна модулация) контролер. В двигателя на външния периметър има много редки магнити-земята ". Близо до центъра на мотора са телени намотки, жични и в три фази. Като пулса на електроенергия се изпраща на двигателя от администратора на намотки създаване на силно магнитно поле, което ги отблъсква от магнитите и кара двигателя да направи (завъртане), далеч от магнитите След това контролера изпраща друг пулса на електроенергия и следващите пожари-фаза, въртене на двигателя още повече. Това е полезно да се мисли за нашия пример-автомобилния двигател: 3 цилиндъра - всеки стреля един след друг. Има три-кабела(фази), жици в двигателят хъба,  и пет з проводника сензорни излизат от главината на двигателя.  Проводниците се използват само, за да помогнат на двигателят  да потегли от спряло положение.

Контролиращия орган, който определя скоростта, с която се върти двигателя. Импулси на електроенергия, изпратени към мотора-хъб се определят от педала на газта, който е монтирана на кормилото на вашия велосипед. Дроселовата клапа всъщност е просто магнит преминаващ от "Hall Ефекти сензор." От педала на газта се подава захранване от батерията. След това дроселовата клапа подава малко количество енергия: от 0 до 5 волта, като го изпраща към контролера. Размерът на напрежението, изпратени към контролера се определя от това колко е усукан педала на газта. Както педала на газта е усукан " Сензорите" четът размера на напрежение,  изпращат тази сума на напрежение към контролера. 5 волта означава -контролерът не прави нищо: изпращането на импулси към главината на мотора= 0 волта означава, контролерът изпраща електрически импулси към главината на мотор толкова бързо, колкото може.

Очаквайте продължение със инфо за БАТЕРИИ

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Caffe 125 cc, модел 2016

Тунинг на скутер

Нагоре