x 

Количката е празна

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

 Така, възхитен сте от идеята „електрически велосипед“ и сега се оглеждате за подходящия избор, но какво по дяволите означават всички тези цифри – волтове, ватове, ампер-часа, ватове за час…

Дори два велосипеда да ви изглеждат еднакви като характеристики – скорост, пробег, мощност, възможно е всъщност да са коренно различни като качество и поведение!
Спокойно, не е толкова сложно…
Най-лесно ще е ако взаимстваме типични термини от света на автомобилите. Това е перфектният начин да опростим нещата!

Волт (V) = ускорение
Потенциалът на батерията да извършва работа се измерва във волтове. Повече волтове означава по-бърз пренос на ток от батерията към мотора, следователно по-бърза реакция на велосипеда и по-бързо ускорение при равни други условия.
Батериите на електрическите велосипеди могат да бъдат 24V, 36V или 48V. Има и велосипеди с волтаж 72V, но това са нетрадиционни и доста по-скъпи варианти.

Ватове (W) = конски сили
Знаете ли какво всъщност представлява конската сила? Това е способността да бъдат повдигнати 75 килограма на 1 метър височина за 1 секунда. С други думи конската сила определя това, колко бързо се върши работата.
Мислете за ватовете като за количеството енергия, която мотора консумира за единица време. Най-често моторите на ел. велосипеди варират между 250 и 600W, но има и свръх-мощни екземпляри с мощности от порядъка на 750 до 1200W.
Като обобщение – велосипед с по-голяма мощност ще достигне по-висока максимална скорост, а велосипед с по-голям волтаж ще ускорява по-бързо.

Контролери
Контролерите са устройствата, които управляват взаимодействието между всички електрически компоненти – мотор, батерия, дисплей и сензори. Освен всичко това, те служат и за ограничаване на максималната скорост на велосипеда. Защо е нужно това ли? Ако скоростта е по-висока от 25 км (с 250W мотор) за Европа, или повече от 20 мили (с 750 W мотор) за САЩ, то велосипеда се класифицира вече като мотопед с всичките необходими лицензи, регистрации и застраховки за ползване в градски условия. Обикновено, по-бързите велосипеди са означени с предупреждението че са предназначени само за оф роуд.
Възможно е следователно, да се конструира електрически велосипед, който да е по-бърз и с по-малък волтаж на батерията, просто ако се настрои така контролера.

Ампер – час (Аh) = обем на резервоара
Толкова е елементарно! Това е капацитета на батерията – колко енергия може да побере. Колкото повече ампер-часа имате, толкова по-голям пробег на велосипеда може да очаквате с едно зареждане.
Внимавайте – доста производители могат да твърдят всякакви фантастични характерситики за своите велосипеди. Например, може да видите електрически велосипед с мотор 36V и батерия 8,7 Аh, който да може да измине 50 км; и велосипед с абсолютно същите характеристики, който да изминава 100 км. Съветът ни е, при изборът си да се водите по-скоро от цифрите показващи волтажа и ампер-часовете. Защо?
Тук е и разликата с автомобилите – пробегът при велосипедите не може да е фиксирана стойност, каквато е разхода на гориво. Има множество фактори, които влияят на изразходването на енергията:
Кое ниво на асистенция ползвате? – Повечето елекрически велосипеди имат от 3 до 5 степени на подпомагане, а някои по-скоростни представители – дори до 9; има модели и с добавен „спусък за газ“ (thumb throttle). Просто и ясно – колкото повече енергия изразходвате, толкова по-малък ще е и пробега.
Повече изкачвания? Насрещен вятър? Носите тежък товар с раница или дисаги? – пробегът спада.
Какво е състоянието на велосипеда? – смазана верига, правилно напомпани гумите,…. добре поддържаният велосипед се представя винаги по-добре. Ниско налягане в гумите означава намален пробег. Има деликатен баланс между твърде напомпани гуми (не е комфортно) и твърде меки гуми (не е ефикасно). 50 – 60 psi е добър вариант за шосейно каране.
Начин на каране? Натискате ли педалите в точното време? Ако го правите в т.нар. критичен момент, ще стигнете по-далеч. По-лесно се помни следното – ако въртите педалите повече, ще постигнете увеличен пробег и … по-добро здраве J.
Обобщавам – ако се притеснявате за пробега, просто изберете по-мощната батерия – тази с най-много ампер-часове.

Ват – часове (Wh)?
Тук вече не сещам за автомобилен еквивалент… Най-общо – това е комбинацията между волтове и ампер-часове, която ви дава тоталната енергия, с която разполагате в батерията си. Получава се като се умножат волтовете по ампер-часовете:
V x Ah = Wh
Ват-часовете са единственият начин да се сравнят батерии с различен волтаж и ампер-часове.
Например:
Велосипед  #1 е с батерия 24 V, 20 Ah, което означава = 480 Wh
Велосипед #2 е с 48 V, 10 Ah, което също е = 480 Wh.
И двата велосипеда са оборудвани с подобно количество енергия. И ако са с приблизително еднакви мотори и колоездачи, поведението им на пътя ще е почти идентично… С малки уточнения – #2 ще ускорява малко по-бързо от #1 и ще се изкачва по-добре (поради по-високия волтаж), за сметка на повишен разход на енергия и съответно намален пробег.

) 70 Статус на клетката от фабриката

  Клетката трябва да бъде изпратена в 50% заредено състояние. В този случай OCV е от 3.65V до

3.85V.

  1. Механични характеристики

  8.1 Тест за капка

Метод за изпитване: Поставете клетка (при доставка или пълно зареждане) върху дъбовата дъска

(дебелина: ≥ 30 мм) от 4 фута височина в произволна посока 6 пъти.

  Критерии: Няма изтичане

8.2 Вибрационен тест

  Метод за изпитване: Клетката (към момента на изпращане) се вибрира по 2 заедно

  перпендикулярни оси с обща отклонение от 1.6 мм и с

9.1 Тест за свръхзареждане

 Метод за тестване: Зареждане на стандартна заредена клетка с 12V и 2.95А при 25 ° C

 за 2,5 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

 9.2 Тест за външно късо съединение

 Метод за тестване: За да се къси стандартната заредена клетка чрез свързване на положителни и

 отрицателен терминал с по-малко от 50mΩ жици за 3 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

 9.3 Тест за обратно натоварване

Метод за тестване: Зареждане на стандартната заредена клетка с ток на зареждане 2,95А

При -12V за 2,5 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

9.4 Тест за отопление

 Метод за тестване: За загряване на стандартната заредена клетка при скорост на загряване 5 ℃ на минута до

 130 ° C и съхранявайте клетката в пещта за 60 минути.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

  1. Гаранция

Samsung SDI ще бъде отговорен за замяната на клетката срещу дефекти или лоша изработка

за 15 месеца от датата на изпращане. Всеки друг проблем, причинен от неизправност на

оборудване или смесване на клетката не е под тази гаранция.

Гаранцията, посочена в условията за правилно използване и работа, описани по-горе и

изключва в случай на дефект, който не е свързан с производството на клетката.

 Така, възхитен сте от идеята „електрически велосипед“ и сега се оглеждате за подходящия избор, но какво по дяволите означават всички тези цифри – волтове, ватове, ампер-часа, ватове за час…

Дори два велосипеда да ви изглеждат еднакви като характеристики – скорост, пробег, мощност, възможно е всъщност да са коренно различни като качество и поведение!
Спокойно, не е толкова сложно…
Най-лесно ще е ако взаимстваме типични термини от света на автомобилите. Това е перфектният начин да опростим нещата!

Волт (V) = ускорение
Потенциалът на батерията да извършва работа се измерва във волтове. Повече волтове означава по-бърз пренос на ток от батерията към мотора, следователно по-бърза реакция на велосипеда и по-бързо ускорение при равни други условия.
Батериите на електрическите велосипеди могат да бъдат 24V, 36V или 48V. Има и велосипеди с волтаж 72V, но това са нетрадиционни и доста по-скъпи варианти.

Ватове (W) = конски сили
Знаете ли какво всъщност представлява конската сила? Това е способността да бъдат повдигнати 75 килограма на 1 метър височина за 1 секунда. С други думи конската сила определя това, колко бързо се върши работата.
Мислете за ватовете като за количеството енергия, която мотора консумира за единица време. Най-често моторите на ел. велосипеди варират между 250 и 600W, но има и свръх-мощни екземпляри с мощности от порядъка на 750 до 1200W.
Като обобщение – велосипед с по-голяма мощност ще достигне по-висока максимална скорост, а велосипед с по-голям волтаж ще ускорява по-бързо.

Контролери
Контролерите са устройствата, които управляват взаимодействието между всички електрически компоненти – мотор, батерия, дисплей и сензори. Освен всичко това, те служат и за ограничаване на максималната скорост на велосипеда. Защо е нужно това ли? Ако скоростта е по-висока от 25 км (с 250W мотор) за Европа, или повече от 20 мили (с 750 W мотор) за САЩ, то велосипеда се класифицира вече като мотопед с всичките необходими лицензи, регистрации и застраховки за ползване в градски условия. Обикновено, по-бързите велосипеди са означени с предупреждението че са предназначени само за оф роуд.
Възможно е следователно, да се конструира електрически велосипед, който да е по-бърз и с по-малък волтаж на батерията, просто ако се настрои така контролера.

Ампер – час (Аh) = обем на резервоара
Толкова е елементарно! Това е капацитета на батерията – колко енергия може да побере. Колкото повече ампер-часа имате, толкова по-голям пробег на велосипеда може да очаквате с едно зареждане.
Внимавайте – доста производители могат да твърдят всякакви фантастични характерситики за своите велосипеди. Например, може да видите електрически велосипед с мотор 36V и батерия 8,7 Аh, който да може да измине 50 км; и велосипед с абсолютно същите характеристики, който да изминава 100 км. Съветът ни е, при изборът си да се водите по-скоро от цифрите показващи волтажа и ампер-часовете. Защо?
Тук е и разликата с автомобилите – пробегът при велосипедите не може да е фиксирана стойност, каквато е разхода на гориво. Има множество фактори, които влияят на изразходването на енергията:
Кое ниво на асистенция ползвате? – Повечето елекрически велосипеди имат от 3 до 5 степени на подпомагане, а някои по-скоростни представители – дори до 9; има модели и с добавен „спусък за газ“ (thumb throttle). Просто и ясно – колкото повече енергия изразходвате, толкова по-малък ще е и пробега.
Повече изкачвания? Насрещен вятър? Носите тежък товар с раница или дисаги? – пробегът спада.
Какво е състоянието на велосипеда? – смазана верига, правилно напомпани гумите,…. добре поддържаният велосипед се представя винаги по-добре. Ниско налягане в гумите означава намален пробег. Има деликатен баланс между твърде напомпани гуми (не е комфортно) и твърде меки гуми (не е ефикасно). 50 – 60 psi е добър вариант за шосейно каране.
Начин на каране? Натискате ли педалите в точното време? Ако го правите в т.нар. критичен момент, ще стигнете по-далеч. По-лесно се помни следното – ако въртите педалите повече, ще постигнете увеличен пробег и … по-добро здраве J.
Обобщавам – ако се притеснявате за пробега, просто изберете по-мощната батерия – тази с най-много ампер-часове.

Ват – часове (Wh)?
Тук вече не сещам за автомобилен еквивалент… Най-общо – това е комбинацията между волтове и ампер-часове, която ви дава тоталната енергия, с която разполагате в батерията си. Получава се като се умножат волтовете по ампер-часовете:
V x Ah = Wh
Ват-часовете са единственият начин да се сравнят батерии с различен волтаж и ампер-часове.
Например:
Велосипед  #1 е с батерия 24 V, 20 Ah, което означава = 480 Wh
Велосипед #2 е с 48 V, 10 Ah, което също е = 480 Wh.
И двата велосипеда са оборудвани с подобно количество енергия. И ако са с приблизително еднакви мотори и колоездачи, поведението им на пътя ще е почти идентично… С малки уточнения – #2 ще ускорява малко по-бързо от #1 и ще се изкачва по-добре (поради по-високия волтаж), за сметка на повишен разход на енергия и съответно намален пробег.

) 70 Статус на клетката от фабриката

  Клетката трябва да бъде изпратена в 50% заредено състояние. В този случай OCV е от 3.65V до

3.85V.

  1. Механични характеристики

  8.1 Тест за капка

Метод за изпитване: Поставете клетка (при доставка или пълно зареждане) върху дъбовата дъска

(дебелина: ≥ 30 мм) от 4 фута височина в произволна посока 6 пъти.

  Критерии: Няма изтичане

8.2 Вибрационен тест

  Метод за изпитване: Клетката (към момента на изпращане) се вибрира по 2 заедно

  перпендикулярни оси с обща отклонение от 1.6 мм и с

9.1 Тест за свръхзареждане

 Метод за тестване: Зареждане на стандартна заредена клетка с 12V и 2.95А при 25 ° C

 за 2,5 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

 9.2 Тест за външно късо съединение

 Метод за тестване: За да се къси стандартната заредена клетка чрез свързване на положителни и

 отрицателен терминал с по-малко от 50mΩ жици за 3 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

 9.3 Тест за обратно натоварване

Метод за тестване: Зареждане на стандартната заредена клетка с ток на зареждане 2,95А

При -12V за 2,5 часа.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

9.4 Тест за отопление

 Метод за тестване: За загряване на стандартната заредена клетка при скорост на загряване 5 ℃ на минута до

 130 ° C и съхранявайте клетката в пещта за 60 минути.

 Критерии: Няма огън и няма експлозия.

  1. Гаранция

Samsung SDI ще бъде отговорен за замяната на клетката срещу дефекти или лоша изработка

за 15 месеца от датата на изпращане. Всеки друг проблем, причинен от неизправност на

оборудване или смесване на клетката не е под тази гаранция.

Гаранцията, посочена в условията за правилно използване и работа, описани по-горе и

изключва в случай на дефект, който не е свързан с производството на клетката.

батерии за еко колела, батерии за е-байк, батерии за ховърборд, батерия за електрическо колело, ли-йон, li-ion, батерия за електро двигател-0877 570013 супер Марио -Електро ,18650 компоненти ,Батерии /36в/48в/токове и контролери

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com