НачалоНовининео-класически

Scoot Новини

нео-класически

нео-класически - 4.0 out of 5 based on 1 vote
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (1 Vote)

  Събужда у нас копнежа за по-прост живот? М1 поглед към новия БАЛКАН веднага се виждат елементи от минало време - малък метален контейнер с форма на сълза, прост кръгъл фар, дебели гуми и черна рамка. Този мотор изглежда, че е жив ... от преди 40 години в съответствие с духа на старата раса. Вероятно не е голям мотоциклет - в класа на 250, по-скоро джудже. Ако тежите повече от 95 кг или сте по-висок от 185 см не е за вас. Но ако се поберете в тези стандарти, и искате да се вози най-вече из града на светлина извън пътя и околното пространство, ще бъдете изпълнени с гъвкавостта на двигателя и лекотата на цялата структура. 

Раздвоения дух

 Произвежда 17.6 к.с. и 19,5 Nm. Не е ли достатъчно? В действителност, в класа на 250ccстандарт е 25 кw, но нашият двигател е комбинация от старите и новите(ОHC Давай гас и се не бой!) - със впръскване на гориво, но все още е с въздушно охлаждане. Красиви ребра блестят в черна рамка. 

Двигателят се предлага както подобава  - леко вибрира . Максималната скорост не прати колене, ба ... просто е слаб - 125km / h. Предимството на устройството е, обаче, ускорение, несравнимо по-добро, отколкото в клас 125, тук ние смятаме, че тези няколко конски сили и Nm има повече моштност. Също така по време на изпреварване - с 90km / h не трябва да дадете твърде много газ, за да се чудите дали ще успеем да изпреварим  камион пред нас. М1 е сделка без колебание. 

Ниско тегло, ниска мощност, ниско гориво!

Ниско тегло и гориво-инжектиране също има и друго предимство в изгарянето на газовете и разхода варира около 3.5L за сто, и това  е наистина еко .  

Самолетко

Спирачната система е добре сметната на мотоциклета, както на предната и задната имаме голям диаметър спирачни дискови и оплетки(стомана). На предната  имаме спирачен цилиндър и 4 бутални челюсти. Това е един наистина силен набор, които ефективно и бързо ще унищожи нашата скорост и като се вземе предвид факта, - че М1 не е демон на скоростта. 

Недостатъци

  Мотоциклетът е идеален, но цената му е прекалена-прави го недостъпен. Въпреки, че това може да е добре, защото този елемент неповторим-душата вози себе си.Също така трябва да имате шофьорска книжка A2, така че публиката е малко, защото всеки ще иска да има повече от 17.6 kв. Двигателят е изпитан на високи обороти, но може да бъде още по-динамичен. Спирачната сила значително намалява скоростта, това може да бъде опасно в градска езда.Притежава часовник с индикатор за гориво? Изглежда много ретро. Определено вместо това, аз предпочитам нещо елктронно! 

м1+м2moto1anfaz

Мощност макс. 17.6 к.с. / 8000 оборота в минута Макс. усукващ момент 19.5 Nm / 6500 оборота в минута V-Max 120 km / h капацитет на резервоара за гориво 14 L

Двигател: тип V-образен-2 цилиндров 4 клапана OHC изместване 250 куб.система за впръскване на горивото

Двигател:скоростна кутия ръчна Брой предавки 5  Multi-диск мокра, трансмисия верига

Окачване: преден телескопична вилица заден Двойна шок

Спирачки: преден Single-диск, 4 бутални челюсти заден  диск

предна гума  100 / 80-17  задна гума 130 / 90-15

м1, м2, 250cc, a2, двигател за мотор втора ръка, кросови мотори втора ръка, кросови мотори 125 кубика, за кросов мотор, двигател за мотор цена

М1  е мотоциклет за  трудни момчета .

Раздвоения дух.Произвежда 17.6 к.с. и 19,5 Nm. Не е ли достатъчно? В действителност, в класа на 250cc стандарт е 25 кw, но нашият двигател е комбинация от старите и новите(ОHC Давай гас и се не бой!) - със впръскване на гориво, но все още е с въздушно охлаждане. Красиви ребра блестят в черна рамка.

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

 x 

Caffe 125 cc, модел 2016

Магазин за скутери

Тунинг на скутер

Още по темата

Нагоре