НачалоНовиниНе можете да си позволите да загубите една конски сили. Никой не иска да купи мотор, който е по-малко мощен от миналогодишния

Scoot Новини

Не можете да си позволите да загубите една конски сили. Никой не иска да купи мотор, който е по-малко мощен от миналогодишния

Не можете да си позволите да загубите една конски сили. Никой не иска да купи мотор, който е по-малко мощен от миналогодишния - 4.0 out of 5 based on 1 vote
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (1 Vote)

 

Номерата дават представа за размера на работата, тъй като те ясно показват, че ограниченията са близки до половината в повечето ключови области на емисиите.

Но това е само началото. "По отношение на законодателството и числеността той е намаление на емисиите от 50 до 60% плюс въвеждането на фактори на влошаване, които добавят още 30% изискване. "

Тези "фактори на влошаване" са едни от основните трудности, тъй като скутерите/моторите от 2017 г. трябва да бъдат проектирани така, че да надвишават границите на емисиите с широк обхват, само за да гарантират, че те все още могат да бъдат под лимита, когато имат няколко години "За Euro3 трябва само да преминете теста, когато моторът е нов или след 1000 км. Сега трябва да покажете съответствие с емисиите след 20 000 или 35 000 км в зависимост от размера на машината. Така че трябва да инженерирате, така че в ново състояние да сте с около 30% по-ниски от стандартите, така че влошаването с течение на времето да няма да ви постави над лимита за определен пробег. "

Предвид малките средни годишни разстояния, обхванати от велосипедите, това означава, че мотоциклети от Евро 4 все още трябва да бъдат съвместими след почти десетина години. Колко катализатори се влошават през това време зависи от това доколко добре се развиват техните системи за емисии на първо място."Ако температурите в катализатора са разумни и нямате неща като отравяне с масло или гадни неща в горивото, за да отровите катализатора, те са много издръжливи. Това е специфично за приложението и ако сте направили лошо приложение и имате много високи температури, можете да унищожите катализатора сравнително бързо. "

Катализаторите, които са по-трайни, не са трудни, но могат да бъдат скъпи."Много кислород и неизгоряло гориво в района на крайбрежието причинява много вреда на катализатора. От друга страна, с някаква различна химична формация в покритията на благородния метал на катализатора може да ги направи по-трайни. Това не е нищо, което да видите отвън.

Но колкото по-скъп метал имате, толкова по-скъпо е. За Euro 3 не е имало нужда от много висококачествени или скъпи катализатори в изпускателната система, тъй като те не са били узаконени да издържат 20 000 км или повече. Но сега има изискване, така че те трябва да докажат трайност през този дълъг период.

 

Тези 'фактори на влошаване' са едни от основните трудности, тъй като скутерите/моторите от 2017 г. трябва да бъдат проектирани така, че да надвишават границите на емисиите с широк обхват, само за да гарантират, че те все още могат да бъдат под лимита, когато имат няколко години 'За Euro3 трябва само да преминете теста, когато моторът е нов или след 1000 км. Сега трябва да покажете съответствие с емисиите след 20 000 или 35 000 км в зависимост от размера на машината

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

 x 

Caffe 125 cc, модел 2016

Магазин за скутери

Тунинг на скутер

Още по темата

Нагоре