НачалоНовиниВ България се сглобяват мотопеди и мотоциклети

Scoot Новини

В България се сглобяват мотопеди и мотоциклети

В България се сглобяват мотопеди и мотоциклети - 5.0 out of 5 based on 3 votes
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
В България се сглобяват мотопеди и мотоциклети от 1957 г., с двигатели 50 и 250 куб. см. Двигателите се правеха в София, рамите - в Ловеч.

В България се сглобяват мотопеди и мотоциклети от 1957 г., с двигатели 50 и 250 куб. см. Двигателите се правеха в София, рамите - в Ловеч. Първо произведохме 10 бройки, за участие в скоростни и многодневни състезания. Двигателят беше по наш проект, като цилиндърът бе алуминиев, имаше промени в газоразпределението и изпускателната система. Иначе блокът беше същия, както в серийния модел. Чертежът за рамата направихме аз и Йордан Попов. Малко по-късно – през 1960 г., конструирахме и състезателен „Балкан” с двуцилиндров двигател. Той обаче си остана една, единствена бройка и с него участвах само на едно състезание – на връх Столетов, което спечелих. После го спряха.

Кои бяха първите успехи на мотоциклета „Балкан”?

По наш пример и в Ловеч направиха отбор. На състезанията в България бяхме конкуренти, а на международните - един обединен екип. Първото, в което участвахме, беше през 1960 г. в Ерфурт – аз, Джонгов и Миладин Миладинов. Тогава спечелих златен медал, а Джонгов – сребърен. След това стартирахме в световните 6-дневни състезания в Батаузее, Австрия. Отпаднах в 4-тия ден със счупена цилиндрова глава, но Димитър Джонгов взе бронзов медал. У нас участвахме във всички стартове на скоростен крос до 1968 г. И аз, и моите съотборници постигнахме много победи с „Балкан”. Но тогава имаше цел, имаше и атмосфера. Само един пример - на кроса на връх Шипка се събираха над 100 000 зрители да гледат. През 1959 г. го спечелих, а Илия Чубриков бе първи в 500 куб. см.

Не е работата в това, да си произвеждаме всичко, истината е да ги влагаме произведените от друг неща така, че по-голяма част от добавената стойност в изделията и от вложения труд да е тук, в България. Няма лошо да се купуват компоненти от заводите, които бълват милиони и милиарди бройки - няма как да им се стъпи на цената от малък производител. Истината е на тези части да им се намери добро приложение, да ги обличаме в по-модерни форми и след това да им се намери пазар и извън България, за да може освен внос да има и износ .

Промо за България със Модела Балкан получавата бонус ЕКО транспорт само 1.5 л /100 БЕЗАВАРИИНИ КИЛОМЕТРА

 

Новият модел на мотоциклети Балкан. Специални промоции от фирма Scoot.

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

 x 

Caffe 125 cc, модел 2016

Магазин за скутери

Тунинг на скутер

Нагоре