НачалоПолезноСъс скутер в София

Полезни данни за скутери, мотори, велосипеди и електрически колела

Със скутер в София

Със скутер в София - 5.0 out of 5 based on 2 votes
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 3.25 (2 Votes)

Това е моето скромно скутерче, в понеделник излезна от бокса и пролетното бръмчене започна.

Започна във вторник, със състезание с времето и дъжда, задачата беше да се прибера преди да завали, наградата да остана сух, спечелих.

От една страна ми беше много хубаво да се провирам между колите и да се прибера от Плиска до Люлин за 15 минути, но от друга бях забравил...

Че шофьорите на коли, обичат да си хвърлят цигарите през прозореца, и ако в този момент минавам покрай тях падат в скута ми, много мило от тяхна страна нали...

Като им направиш забележка почват да се карат с теб, да ама те не знаят с кого си имат работа:

Това малко моторче е способно да нанесе значителни повреди по огледалата на колите, повредата се причинява чрез изрявняване на ръчката за газта до огледалото, като в същото време се държи и спирачка и се подава газ, ако човекът е много неразбран, спирачката се отпуска, а заедно с нея и огледалото се откача, от внезапното ускорение на моторчето :)

Ми така де, аз да не съм кошче за боклук да ми хвърлят цигари :) Една цигара - едно огледало damage.

Бях забравил и че шофьорите обичат да натискат клаксона, за щяло и за нещяло, сякаш получават допълнително ускорение от звука.

Карам си аз, най-вдясно и си перкам с 60, даже над позволеното, при което някой пернишки голф, за да ми покаже, че ще ме изпревари, натиска клаксона и триумфално преминава на косъм от мен, гледайки ме лошо.

В тази ситуация, малкото мотопедче може да причини времева повреда - time damage. На сфетофара естествено голфа се застига, а пък аз се промъквам пред него и се преструвам, че моторчето се е повредило, голфа зад мен може да си натиска клаксона колкото ще, но повредеда не може да бъда остранене преди края на жълтата светлина, а понякога отнема и 2 смени на червено със зелено.

Колкото и да се преструвам, че моторчето не се поврежда, понякога и то получава реални повреди.

Най-тъпата повреда и е износването на лулата за кабела на свеща. Износва се от дупките, просто не държи добре свеща и като мине човек през релси или някоя по-голяма дупка, направо угасва скутера. Ужас!

Сега моторчето пак е в бокса, за смяна на тази свещ и на за смяна на ауспух.

Лошото при двутактовите машини е че понякога не изгарят добре маслото и ауспуха се запушва. И тогава не работи добре, като човек с газове е, не му е комфортно.

Статият е взета от публикации в Блога на потребител marfiland

 

Пръв в задръстванията е девиза на всички скутери. Най-евтино придвижване. Най-малки разходи със скутер.

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

 x 

Caffe 125 cc, модел 2016

Магазин за скутери

Тунинг на скутер

Още по темата

Нагоре