Основното преимущество на двутактовите извънбордови двигатели за лодки, е по-малкото им относително тегло спрямо четиритактовите извънбордови двигатели за лодки. Двутактовите извънбордови двигатели нямат положение за транспорт - можете да транспортирате, носите и съхранявате извънбордовия двигател както Ви е удобно. Недостатъкът на тези извънбордови двигатели е, че замърсяват околната среда. При двутактовите извънбордови двигатели за лодки се смесват гориво и масло в определени пропорции и по този начин се осъществява смазването. Тези извънбордови двигатели, както и четиритактовите извънбордови двигатели за лодки се предлагат с къс или дълъг вал /ботуш/, с ръчен или електрически старт, управление с дръжка или дистанционен контрол.
Parsun-Двутактовият извънбордов двигател е със значително по-опростена конструкция от четиритактовия извънбордов двигател, което го прави по-евтин за производство, по-лек, с по-малки габарити и по-малко движещи се части и с по-ниски експлоатационни разходи. Разликата в конструкцията между четиритактовия и двутактовия извънбордов двигатгел е, че вторият няма газоразпределителен механизъм и мазителна система.parsun2.6
24месеца гаранция