КЛАСИЧЕСКИ балкан със оригинален 100 кубиков двигател Хонда-лифан –сглобен от SCOOT-serviceедин от най масовите в Япония ние пък го регистрираме като 49 кубика в цялата страна в защо в другите страни да карат 100 кубикови хонди със книжка за кола ,а в България да не може.БОНУСИ:
Бонуси за майски празници:
НАКОЛЕНКИ с каракул за целогодишна езда
Тест драйв в цялата страна в офисите на Еконт при потвърден интерес. Само срещу 1999 лв до 24.05.16
Франчайз за модела при закупуване на 1 брой даващ търговски и сервизни информация преимущества и безплатни мото аксесоари.
Малко История:
Първият прототип на мотоциклет, наречен "Балкан" до голяма степен е базиран на един от 250-кубиковите модели на DKW - DKW RT 250 и е представен на 17-ия международен мострен панаир в Пловдив през 1956 г. След около една година в Ловеч започва и неговото серийно производство под името Балкан М1
Ръководител на проекта е инж. Димитър Дамянов,който в началото на 50-те години завършва авиоинженерство в софийската Политехника при проф. Цветан Лазаров и постъпва в завода именно като специалист по самолетостроене. Скоро обаче СИВ решава,че България трябва да спре собственото си самолетостроене и на инж. Дамянов е поставена задачата да застане на чело на проекта,като в неговия екип влизат и други висококвалифицирани инженери и механици, участвали в родното самолетно производство.1p39fmb, 1p52fmb, 162fml
Мотоциклетът е снабден с двигател от 12 к.с., изработен в Завод 12, София и в началото на своето производство носи обозначението ВМЗ (Вело-мото завод)Motorbike-bg.
Разбираемо е човек да прави много грешки в живота си, но една от най-непростимите от тях ще бъде, ако пропусне да има БАЛКАН.