Въпрос на избор
Могат ли китайците да правят мотоциклети ДА"китайски фабрики са в състояние да правят качествени китайски мотоциклети.
Ако разгледаме всички факти, свързани с китайското качество и мотоциклетната технология, една от най-важните е, че Китай има много успешна програма качество, на второ място след САЩ и Русия в света.Това е и първата страна, която тече Maglev ВЛАКОВЕ (въпреки , че програмата първоначално е разработена във Великобритания)на влак като-самолет по пътя от Шанхай град до Pudong ще ви направи пътник на най-бързия влак в света.Гениално инженерство присъства и във 3 клисури язовир, който е най-големият инженерен проект на света някога виждан и носи ток за милиони.Какво тогава да кажем за мотоциклетите?
Всеки може да се съгласи, че китайски мотоциклети са увеличили качеството през последните няколко години, но трябва да се съгласим също така, че те не представляват най-високите нива на мотоциклет технология, но това не означава, че те не могат!
В последния мотоциклетен панаир (CMPF) имах разговор с някои от изложителите на чаша чай. Един от аспектите на разговора, който ме интересуваше е, че голяма част от най-престижните марки в света мотоциклети се продават с поне някои от частите, произведени в Китай. Компанията ZSC призна "един от нашите клиенти е много добре известен италиански производител на мотоциклети; работещи с нас в продължение на много години и редовно изпращат един от техническият им персонал да контролира производствените изисквания. Този коментар беше повторен с много от представителите OEM(оргинално оборудвани части) в панаира, тъй като те признават, че американски, британски, японски и европейски мотоциклетни марки използват китайски части .
LONCIN са били на OEM за някои BMW двигатели е в продължение на няколко години. Така че това е успешно партньорство, BMW е наел LONCIN да направи цели групи части.
Уинстън Guo направи съобщението, "Фабриката LONCIN-мотоциклети подписа дългосрочно възлаган договор за производство с баварски Мотори (BMW) вЧунцин на 12 март, 2015 г. Подписването на този договор осъзнава, че сътрудничеството между двете страни се разви от производство на големи обеми двигатели за производство на готови мотоциклети, и също така означава, че Чунцин-базира голяма денивелация капацитет мотоциклетно производство висок клас е достигнало най високо ниво в света. Обща изходна стойност на този проект се очаква да надхвърли 3 милиарда юана като производственият капацитет се очаква да достигне 15000 единици годишно. Споразумението основно ангажира LONCIN Motor Co., Ltd ще направи 350 куб.см. водоизместване -cooled мотоциклети (включително завършени мотоциклети и двигатели) за BMW, базирани на технически данни, предоставени от тях, както и големи мотоциклети , отговарящи на стандартите и на Европа 4, които ще бъдат използвани главно за градски отдих и езда. "
Един от най-успешните истории последните години, е качеството и стойността на "Kymco" . Тайванската компания е бил трън в очите на своите японски конкуренти и обикновено се счита за производител на надеждни мотоциклети. Едно нещо, което не е широко известно е, че някои от моделите Kymco са направени OEM в Чунцин.
Китайската мотоциклетна индустрия намери своята ниша на световния пазар преди години и произвежда евтини 2 колесни за развиващите се страни. Тези продукти са точно това, което е било необходимо, за да получите от населението на развиващите се страни автоматизирани обеми, затова те (в момента) не мисля, че те ще трябва да се развива по отношение на качеството. Беше съвсем просто те не се грижат за американските пазари или европейски, но това не попречи на американските и европейските вносители да зацапат китайското име с бързи пари изисквайки цени за сметка на качество . Тази "първата вълна" на китайски мотоциклети беше изпълнена с такава подигравка, че репутацията на Китай за изграждане на по-нисък стандарт на 2 колесните, поддържани в продължение на няколко години, въпреки че ако погледна правилно е очевидно, че те не бяха готови за тези пазари и че алчни вносители пренебрегвани много въпроси.
Очевидно е, че сега много китайски производители могат да избират да произвежда мотоциклети на всяко ниво на качество на технологичния спектър; това е просто, че до сравнително неотдавна нямаше нужда да правите нищо, но внимавайте парите се въртят от пазари, които не са необходими или не могат да си позволят най-висококачествени продукти. С настъпването на голяма чуждестранна дистрибуция на индийски марки, Китай е намерил своя монопол в развиващите се страни, маргинализиран и е осъзнал необходимостта от разработване на нови пазари; сигурност на американските и европейските пазари, че веднъж, лекувани с безразличие. 2016 е била маркирана като ключова година за китайската промишленост, производителите се борят за "предавка нагоре" за промените право по отношение на EFI и , ABS системи. Достойни пътуващите фази на производство в мотоциклетната индустрията гледат напред към третата си фаза, в която може да се похвали с качество и надеждност, за да съперничи на всяка страна в света.