x 

Количката е празна

Части за скутери

Фирма SCOOT предлага богата гама резервни части за скутери и електричаски велосипеди. Разгледайте нашият

Scoot Mагазин

Сервиз на скутери

Фирма SCOOT предлага професионалени сервизни услуги за вашият скутер, електрическо колело или мотор. Полезни съвети и информация можете да откриете в категория

Сервиз

  Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на  тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и  др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са  удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ",

преминават завоя  правилно, но всеки в  свой стил. В същотото време стилът на Лари Пейграм нарушават някои правила, поради това ефективността се намалява. Това  не означава, че той е по бавен, това означава че при еднакви други условия той губи повече усилия и, освен това, неговите резултати не са така стабилни.

Аз често слушам, даже от инструктори, че в завой е необходимо да натоварваме външната стъпенка. Моя собствен опит като състезател и като инструктор говори, че не е важно, коя стъпенка натоварваме, главното е да ви е удобно. Виждали сте, навярно фотографиите на Ранди Мамол, който въобще сваля крака си от външната стъпенка в завой. Ранди е побеждавал състезатели, очевидно, че натоварването на външната стъпенка не се явява необходимо условие  за ефективност. Но ако на вас така ви е  удобно, натоварвайте на воля.

Основно условие за грамотен завой – това е правилното изпълнение на  максимално удобен и естествен за  вас способ. Не заемайте нестествена поза. Например, при накланяне не се старайте да поставите коляното под определен ъгъл. И не трябва в завой да протягате коляно  и търсите земята. Когато скоростта бъде достатъчна, то само ще докосне земята. Ако управлявате турър или круизър, и въобще не искате да пускате коляно - не пускайте . Изпълнявайки всичко, но не така радикално, и пак ще сте по-бързи и по-добри.

 

Помнете, че за усвоението на "10 стъпки" ще ви се наложи да тренирате някои мускули, особено поясните. Доколкото горната част на тялото трябва да бъде отпусната, работата се прехвърля на гърба и бедрата.

Горната част на тялото трябва да бъде отпусната  по две причини. Първо, колкото повече са напрегнати мусколите, толкова по-малко ловкост има в тях. Пробвайте три пъти да се разпишете както обикновенно и обърнете внимание, как леко химикалката изписва буквите една след друга. А сега стиснете химикалката  силно, напрегнете ръката до рамото и пробвайте да се разпишете още три пъти. Обърнете внимание, колко трудно контролирате  химикалката, и колко много се отличават подписите. Същото се получава и при управлението на мотоциклет – колкото сте по-отпуснати,  толкова ви е по-леко да  управлявате и толкова по сигурни са вашите действия.

Втората причина, поради която е нужно да се отпуснете това е  самостабилизиращия ефект. Ако вашите ръце и рамене са напрегнати, вие карате байка да се дърпа под вас и в резултат ще  преминавате завоите широко, а това не ви е нужно

 

Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на  тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и  др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са  удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ", преминават завоя  правилно, но всеки в  свой стил. В същотото време стилът на Лари Пейграм нарушават някои правила, поради това ефективността се намалява. Това  не означава, че той е по бавен, това означава че при еднакви други условия той губи повече усилия и, освен това, неговите резултати не са така стабилни.

Аз често слушам, даже от инструктори, че в завой е необходимо да натоварваме външната стъпенка. Моя собствен опит като състезател и като инструктор говори, че не е важно, коя стъпенка натоварваме, главното е да ви е удобно. Виждали сте, навярно фотографиите на Ранди Мамол, който въобще сваля крака си от външната стъпенка в завой. Ранди е побеждавал състезатели, очевидно, че натоварването на външната стъпенка не се явява необходимо условие  за ефективност. Но ако на вас така ви е  удобно, натоварвайте на воля.

Основно условие за грамотен завой – това е правилното изпълнение на  максимално удобен и естествен за  вас способ. Не заемайте нестествена поза. Например, при накланяне не се старайте да поставите коляното под определен ъгъл. И не трябва в завой да протягате коляно  и търсите земята. Когато скоростта бъде достатъчна, то само ще докосне земята. Ако управлявате турър или круизър, и въобще не искате да пускате коляно - не пускайте . Изпълнявайки всичко, но не така радикално, и пак ще сте по-бързи и по-добри.

 

Помнете, че за усвоението на "10 стъпки" ще ви се наложи да тренирате някои мускули, особено поясните. Доколкото горната част на тялото трябва да бъде отпусната, работата се прехвърля на гърба и бедрата.

Горната част на тялото трябва да бъде отпусната  по две причини. Първо, колкото повече са напрегнати мусколите, толкова по-малко ловкост има в тях. Пробвайте три пъти да се разпишете както обикновенно и обърнете внимание, как леко химикалката изписва буквите една след друга. А сега стиснете химикалката  силно, напрегнете ръката до рамото и пробвайте да се разпишете още три пъти. Обърнете внимание, колко трудно контролирате  химикалката, и колко много се отличават подписите. Същото се получава и при управлението на мотоциклет – колкото сте по-отпуснати,  толкова ви е по-леко да  управлявате и толкова по сигурни са вашите действия.

Втората причина, поради която е нужно да се отпуснете това е  самостабилизиращия ефект. Ако вашите ръце и рамене са напрегнати, вие карате байка да се дърпа под вас и в резултат ще  преминавате завоите широко, а това не ви е нужно

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

SCOOTer PitStop - смяна на ремък

Тунинг на скутер

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com