x 

Количката е празна

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

  Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на  тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и  др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са  удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ",

преминават завоя  правилно, но всеки в  свой стил. В същотото време стилът на Лари Пейграм нарушават някои правила, поради това ефективността се намалява. Това  не означава, че той е по бавен, това означава че при еднакви други условия той губи повече усилия и, освен това, неговите резултати не са така стабилни.

Аз често слушам, даже от инструктори, че в завой е необходимо да натоварваме външната стъпенка. Моя собствен опит като състезател и като инструктор говори, че не е важно, коя стъпенка натоварваме, главното е да ви е удобно. Виждали сте, навярно фотографиите на Ранди Мамол, който въобще сваля крака си от външната стъпенка в завой. Ранди е побеждавал състезатели, очевидно, че натоварването на външната стъпенка не се явява необходимо условие  за ефективност. Но ако на вас така ви е  удобно, натоварвайте на воля.

Основно условие за грамотен завой – това е правилното изпълнение на  максимално удобен и естествен за  вас способ. Не заемайте нестествена поза. Например, при накланяне не се старайте да поставите коляното под определен ъгъл. И не трябва в завой да протягате коляно  и търсите земята. Когато скоростта бъде достатъчна, то само ще докосне земята. Ако управлявате турър или круизър, и въобще не искате да пускате коляно - не пускайте . Изпълнявайки всичко, но не така радикално, и пак ще сте по-бързи и по-добри.

 

Помнете, че за усвоението на "10 стъпки" ще ви се наложи да тренирате някои мускули, особено поясните. Доколкото горната част на тялото трябва да бъде отпусната, работата се прехвърля на гърба и бедрата.

Горната част на тялото трябва да бъде отпусната  по две причини. Първо, колкото повече са напрегнати мусколите, толкова по-малко ловкост има в тях. Пробвайте три пъти да се разпишете както обикновенно и обърнете внимание, как леко химикалката изписва буквите една след друга. А сега стиснете химикалката  силно, напрегнете ръката до рамото и пробвайте да се разпишете още три пъти. Обърнете внимание, колко трудно контролирате  химикалката, и колко много се отличават подписите. Същото се получава и при управлението на мотоциклет – колкото сте по-отпуснати,  толкова ви е по-леко да  управлявате и толкова по сигурни са вашите действия.

Втората причина, поради която е нужно да се отпуснете това е  самостабилизиращия ефект. Ако вашите ръце и рамене са напрегнати, вие карате байка да се дърпа под вас и в резултат ще  преминавате завоите широко, а това не ви е нужно

 

Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на  тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и  др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са  удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ", преминават завоя  правилно, но всеки в  свой стил. В същотото време стилът на Лари Пейграм нарушават някои правила, поради това ефективността се намалява. Това  не означава, че той е по бавен, това означава че при еднакви други условия той губи повече усилия и, освен това, неговите резултати не са така стабилни.

Аз често слушам, даже от инструктори, че в завой е необходимо да натоварваме външната стъпенка. Моя собствен опит като състезател и като инструктор говори, че не е важно, коя стъпенка натоварваме, главното е да ви е удобно. Виждали сте, навярно фотографиите на Ранди Мамол, който въобще сваля крака си от външната стъпенка в завой. Ранди е побеждавал състезатели, очевидно, че натоварването на външната стъпенка не се явява необходимо условие  за ефективност. Но ако на вас така ви е  удобно, натоварвайте на воля.

Основно условие за грамотен завой – това е правилното изпълнение на  максимално удобен и естествен за  вас способ. Не заемайте нестествена поза. Например, при накланяне не се старайте да поставите коляното под определен ъгъл. И не трябва в завой да протягате коляно  и търсите земята. Когато скоростта бъде достатъчна, то само ще докосне земята. Ако управлявате турър или круизър, и въобще не искате да пускате коляно - не пускайте . Изпълнявайки всичко, но не така радикално, и пак ще сте по-бързи и по-добри.

 

Помнете, че за усвоението на "10 стъпки" ще ви се наложи да тренирате някои мускули, особено поясните. Доколкото горната част на тялото трябва да бъде отпусната, работата се прехвърля на гърба и бедрата.

Горната част на тялото трябва да бъде отпусната  по две причини. Първо, колкото повече са напрегнати мусколите, толкова по-малко ловкост има в тях. Пробвайте три пъти да се разпишете както обикновенно и обърнете внимание, как леко химикалката изписва буквите една след друга. А сега стиснете химикалката  силно, напрегнете ръката до рамото и пробвайте да се разпишете още три пъти. Обърнете внимание, колко трудно контролирате  химикалката, и колко много се отличават подписите. Същото се получава и при управлението на мотоциклет – колкото сте по-отпуснати,  толкова ви е по-леко да  управлявате и толкова по сигурни са вашите действия.

Втората причина, поради която е нужно да се отпуснете това е  самостабилизиращия ефект. Ако вашите ръце и рамене са напрегнати, вие карате байка да се дърпа под вас и в резултат ще  преминавате завоите широко, а това не ви е нужно ПРОДЪЛЖЕНието

 

Мото Крос съвети

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com