Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели
Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.
- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.
Euro-4 стандартите може да убие някой добре познати скутери модели и марки. Фабрики се мъчат да направят сегашните превозни средства да отговарят не само на стандартите за вредни емисии, но и на тези за спиране
Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.Евро 4 при скутерите е момент който трябва да преудолем и компенсираме със инициатива.
Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.
Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.
Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора
Предоставяме възможност да обслужите и ремонтирате вашия мотоциклет сами
използвайки нашия набор от професионални инструменти и квалифицирана помощ.
Ние ще ви предоставим всички инструменти и агрегати, с които разполага сервиза на фирма SCOOT. Нашите опитни монтьори ще са на разположение, по време на ремонта, с професионални съвети и демонстрации.
По външният вид на свещите може да се говори за работата на двигателя като цяло, така и за отделните му компоненти.
Идеалният вариант е да прегледате свещите след дълъг между-градски пробег, тъй като резултатите ще са най-обективни.
На снимка 1 се вижда свещ, отвъртяна от двигател, който може да се счита за отличена. Полата на централния електрод има светло-кафяв цвят, нагарът и отлаганията са минимални. Пълно отсъствие на следи от масло. На собственика на този двигател може само да му завижда човек, и има защо - нисък разход на гориво и никаква необходимост за доливане на масло между смените.
Една добра оферта за всички двигатели нуждаещи се от основен ремонт .
Реален пример двигател 125 кубика със износен колянов вал при реална цена на труда 250лв ,а в момента само 195лв + допълнителна отстъпка от 15% от най ниската цена за необходимата резервна част . Промо до 31.08.22
Предлагаме и разсрочено плащане при ТЕЖКИ основни ремонти.
Скутерните ремъци dayco са със трапецовидни форми и сечения двустранно гумирани съставени от силови ленти(нишки) специално предназначени за голямо натоварване.