Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели
Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.
Прочети още: Обслужване на предни телескопи на скутер или мотоциклет
Във сегашно време много хора не искат да знаят как работят нещата, те просто искат да ги използват. Една добра възможност за пътуване в натоварения градски център е автоматичния скутер с електрическо запалване той сигурно, най-добрият инструмент за града.
"Много от тези технологии не се налагат на мотоциклета".Точно как се развиват нещата. Обиколката с тел, например, има много други предимства, като например да изгладите кривата на въртящия момент на двигателя. Мотоциклетистът ще изисква определено изискване от дроселната клапа и ЕКУ може да реши как най-добре да му даде това. Така че не е задължително да имате директна връзка между това, което прави нагнетателната дроселова клапа и това, което ездачът изисква от въртенето. Това може да ви даде предимства при шофиране, да изглади кривата на въртящия момент, може да даде и предимства на емисиите, защото можете да оптимизирате тези настройки независимо от това, което ездачът изисква.
Имаме удоволствието да ви представим новата програма ЗАПАЗИ МЕ на фирма Scoot. Gy6
Това е дългосрочна програма за извънгаранционно обслужване нa SCOOTери от всички марки и предлага следните условия:
Прочети още: Извънгаранционен сервиз на всички модели скутери
От старите мотори лъха едно как да го нарека достолепие, все едно виждаш стар джентълмен с пенсия, бомбе и бастунче в ръка, обхваща ме едно такова лазарно чувство всеки път като видя излъскан и добре реставриран стар мотор, не че имам нещо против новата технология, PVC-то и прочее,