Фирма SCOOT разполага с голям полигон в центъра на София, на Черни връх 67 на нашият полигон-индивидуално Обучение
Безплатно практическо обучение НА ЗАКРИТ или ОТКРИТ полигон за шофьорски курсове - категория AM и А1 на
Целта е в 12 астрономически часа да ви покажем изпитаните методи в управлението на 2 колесно МПС /скутер/ на полигон и в градски условия.Може да избирате скутер според вашият размер и тегло със или без скорости.
За удобство и практичност разполагаме със собствени скутери за обучението. Те са няколко модела така, че стават за малки и големи, тежки и леки, на 2 и 3 колела. За вашата сигурност ще ви осигурим и професионална защитна екипировка.
SCOOT разполага с дългогодишна история в различни екстремни спортове. В крайна сметка намери пътя си и през зимният сезон, чрез 3 ски.
Много хора искат да знаят как и зщо сме създали идеята 3 ски? Това е добър въпрос но кагато сте прекарали 10 години на Мотоциклет и още толкова на планински Велосипед, а в останалата част от времето си сте сънували и сте разсъждавали как да изживете зимата положително се събуждате с идеята.
Ние всички знаем СНяг+ Велосипед = 3ски никога не е било възможно, а сега е неповторимо лесно за управление и дрифтене- еволюират за да стане СПУСКАНЕТО каквото е.
Всеки има малко по-различен интерес при сдобиването с обучително хвърчило. Това е ръководство, което ви помага да разберете различните видове хвърчила и какво ще бъде най-подходящото за вас.... под скачане..
Какъв е вашият интерес?
Цел номер едно за използване на инструктор по кайт е безопасно да научите уменията на хвърчането на хвърчила, кайт контрола, информираността за вятъра и изграждането на доверие. За да направите това, препоръчваме хвърчило, което осигурява известно ниво на мощност, за да можете да придобиете опит в контрола на хвърчилото, увеличаване на силата му и намаляване на силата му. Това е интелигентен начин да се подготвите за уроци по кайтборд.
Най-важното е практикуването и овладяване на контрола на кайт, докато се забавлявате.
РЕШАВАЩИ ФАКТОРИ ЗА ОБУЧЕНИЕТО НА кайт ХВЪРЧИЛА
Когато решите да си купите първият мотопед или скутер трябва да помислите за няколко неща:
Прочети още: Кратко ръководство за закупуване на първи мотопед или скутер
Получи се добре от бул. Черни връх по черни път без нито един светофар, през Драгалевци и Симеоново, цяла София пред нас, а ние в час. Преминаваме и през пищна Бистрица.
Едно моторче аварира насред път и пустош. Качваме неговият ездач на друг мотор да се вози.
Офф-роуд след като объркахме пътя - терена се усложни, но пък табелата за манастира се яви.
Мощност: 500 вата, Макс. скорост 33км/ч 135мм /за заден монтаж/ + инструкция
2. Контролер 22А
3. Дръжки спирачки със сензор
4. Масур за газ
5. LCD displey
6. PAS/Pedal Assistant Sensor/- сензор за педалите
Промо 449лв важи до 31.06.2021 подходящ за планински терени.
Прочети още: Промоция на КИТ за електрическо колeло - 500W/36V за 459 лв
След Първата световна война германци и чехи влагат усилия в строежа на моторни двуколесни возила. Конкурират се работещият в Кемниц и Чопау датчанин Йоген Расмусен и механикът от Судетската област на Чехословакия Албин Либиш. Германските мотори се наричат ДКВ, съкращение от немското "Дес Кнабен Вюнш", в превод "Момчешкото желание" Либиш произвежда мотоциклетите "Бьомерланд". Талантливият механик се прочува през 1924 г., когато представя най-дългия мотоциклет в света "Бьомерланд" с две, три и четири седалки, с девет скорости и обща дължина 3,20 метра. Тази чудесия е замислена с военно предназначение, но не влиза в употреба.
Във сегашно време много хора не искат да знаят как работят нещата, те просто искат да ги използват. Една добра възможност за пътуване в натоварения градски център е автоматичния скутер с електрическо запалване той сигурно, най-добрият инструмент за града.