Столична община съобщи, че плануваното спиране на маршрутките в София ще се осъществи в началото на другата седмица. За да не се наруши обаче инфраструктурата на пътната мрежа, на тяхно място ще бъдат пуснати двуместни рикши.
Кой от нас не е запознат с проблема за пролетното запалване на мотоциклета след презимуването в гаража? Който не е запознат, може по-натам да не чете. Който си купува мотоциклет само за сезона и не му пука за техническото му състояние, може също да не чете. Тази статия е предназначена за този, който е влюбен в машината си, обича я като истински моторист, грижи се за нейното здраве и висока остатъчна стойност дори след дълги години експлоатация.
Нещо ново - нещо уникално. Най-малкото, което може да кажем е, че лудетината зад кормилото наистина ще обича това, което прави. SCOOT xrace
5 скорости 50 кубика с възможен тунинг до 125 кубика :)
ВЕЧЕ в Наличност. :)
Вижте цялата статия и видеото към нея.
В България се сглобяват мотопеди и мотоциклети от 1957 г., с двигатели 50 и 250 куб. см. Двигателите се правеха в София, рамите - в Ловеч. Първо произведохме 10 бройки, за участие в скоростни и многодневни състезания. Двигателят беше по наш проект, като цилиндърът бе алуминиев, имаше промени в газоразпределението и изпускателната система. Иначе блокът беше същия, както в серийния модел. Чертежът за рамата направихме аз и Йордан Попов. Малко по-късно – през 1960 г., конструирахме и състезателен „Балкан” с двуцилиндров двигател. Той обаче си остана една, единствена бройка и с него участвах само на едно състезание – на връх Столетов, което спечелих. После го спряха.
Ски сезонът в София ще стартира на 20 декември. Това заявиха от Витоша ски. Главният проблем, за по- късното откриването на новия ски сезон на Витоша е недостигът на сняг. Вчера кабинетът прие наредбата, която регламентира цените за наем на ски пистите. Очаква се утре да бъде подписан и договора за наем с Витоша ски, които са и реален собственик на съоръженията.
Ски сезон в столицата със сигурност ще има. Откриването му обаче ще се забави, обясниха от Витоша ски. Причините са две - предстоящото подписване на договор за наем и липсата на сняг.
Тaзи градскa „оса” е оборудвана с двигател, който има малко повече мощност от колкото стандартният модел - четиритактовия скутер.
За радост разходът за бензин е 2 литра за 100 километра - по-малко отколкото да ПАРКИРАТЕ на зелено в центъра. Така, че мъчителни мисли като: „Сега колко пари имам? Бензина? Колко бензин?”, остават в миналото.
На него спокойно могат да се возят двама човека и той ще си запази мощността. Возенето на него може да се сравни с возенето по вълните в морето. Благодарение на маневреността му „ускорението” по улиците е истинско удоволствие. Спирачната му система е удивителна и може да ви спре на място за секунди. Дори и на синьо.
Министерството на икономическите въпроси на Тайван обяви нов стандарт на безопасност и надеждност за мотоциклети на водород. Въпреки това, днес има фабрики във развитие на задвижвани с водород, скутери, които отговарят на новия стандарт готови за масово производство.Заместник министърът на Тайван Tu Дзъ-чун заяви, че новият стандарт за водородните мотоциклети е нов набор от цялостни стандарти. Също така, министерството работи по световен стандарт за такива превозни средства, като се вземе предвид бъдещото, износ на технологии за водородно гориво.
Ванеса Мей, родена на 27 октомври 1978 г. в Сингапур е известна цигуларка,която завладява с уникалните си изпълнения. Тя смесва класика с джаз, техно и други модерни стилове. Започва да свири на пиано на 3 години,а на 5 се запознава и с цигулката.Учи в Лондон,а на 10 години я пращат в Китай при местен професор, които да помогне на младия талант да усъвършенства техническите си умения. Уменията на китайците да произвеждат двигатели не са от вчера - китайският народ се движи на 2 колела вече 55 години.