
Displacement:109.7ml
Compression ratio: 9.0:1
Primary reduction(auto clutched): 4.059
Bore*Stroke:52.4mm*55.5mm
Max. Net Power & Rotating Speed: 5.8kw/7500r/min
Rated Power & Rotating Speed: 5.6kw/7500r/min
Max.Torque & Rotating Speed: 8.5N.m/5000r/min
Min. Fuel Consumption:≤367g/kw.h
Idling Speed:1500r/min
Ignition:CDI
Starter:electric starter/Kick starter
Lubrication: Pressure/splash
Transmission: 4 speed
Тунинг 86cc- 69лв (цилиндър+бутало)
Отнема много време на емоцията е пълна.Усещането е в стил бобър или американка мечта сядаш удобно на меката седалка опъваш краката и потегляш със 4 такта и 4 скорости от софия до морето само за 9лв .Кормилото е много приятно в завоите си стабилен и можеш да изпреварваш на 2ра или на 3та и за ретро-визията няма да говоря -око да види ръка да пипне.
От старите мотори лъха едно как да го нарека достолепие, все едно виждаш стар джентълмен с пенсия, бомбе и бастунче в ръка, обхваща ме едно такова лазарно чувство всеки път като видя излъскан и добре реставриран стар мотор, не че имам нещо против новата технология, PVC-то и прочее ,просто хората не са работили с компютри, не са бързали да хващат пазарни ниши и са изпипвали всичко до последния детайл
Цените на един реставриран мотоциклет от преди и след 44 година се движат около 10000лв ,а истинските класики са над тази стойност. Класическата музика се слуша в колата ,а на път ни трябва 4 тактов двигател със 4 ри скорости.Honda SS50 от 70-те години на миналия век
hondacub c125, JAWA 50, JAWA350/CZ350/CZ175/CROSS, JUNAK, MZ/ETZ, MZ/TS, SIMSON, WSK125/175/SHL/WFM, retro parad, retro moto, рестварация на мотоциклет, стари мотори, възтановяване на моторетка, съживяване на на стар мотор, събор на ретро мотори, мотор 1950