x 

Количката е празна

Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

   Много производители използват други марки двигатели в своите машини. По-долу ви предлагаме нашата техническа помощ.Тази информация може да бъде полезна за взаймозаменяемост на частите като например изходящи газове, цилиндри, спирачни апарати, манивели, стартери ,храповици, колянови валове, бутала, водни и маслени помпи за скутери - от време на време през годините, можете да попаднете на странни разлики .Като най ярко се забелязват разлики в размерите на гумите. Което може да повлияе на цялостни разлики като удължаване на рамата –в някой случaй като при Gy6 50cc имаме удължен блок на двигателя и вариаторната кутия съответно 400мм 430мм и 460мм съответно се променят и ползваните скутерни ремъци.

АПРиля СР/APRILIA SR при която има 5 модела двигатели

 

SR50 PRE YEAR 2000 – номер на шасито "ZD4R MZ" or "ZD4R LY" Yamaha Minarelli engine

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Намаляването на съотношението увеличава скоростта на горния край - Увеличаването на съотношението увеличава ускорението и мощността на долния край.

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

 

Сервизът на скутер е свързан със необходимостта от оригинални резервни части.За скутерите и карбураторната им система можем да кажем ,че се доближава до часовниците , а един часовник трябва да бъде точен- - -  6

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.

- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.

Euro-4 стандартите може да убие някой добре познати скутери модели и марки. Фабрики се мъчат да направят сегашните превозни средства да отговарят не само на стандартите за вредни емисии, но и  на тези за спиране

  Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.Евро 4 при скутерите е момент който трябва да преудолем и компенсираме със инициатива.

 

Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.

Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.

Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com