Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели
Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.
- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.
Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.Евро 4 при скутерите е момент който трябва да преудолем и компенсираме със инициатива.
Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.
Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.
Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора
Сервизната работа е свързана с точност и перфекционизъм до болест. Диагностиката на нашите сервизни механици ще провери вашата запалителна система ,ще провери всички датчици ,ще прегледа изпускателната уредба и ще преслуша двигателят.Вашите сърца/карбуратори могат да бъдат регулирани с часовници до абсолютна точност .Клапаните регулираме по заводски предписания.Винаги трябва и да чуем гласът на машината в най правилното и звучене-всяка машина има индивидуално музикално оформление._.
"Много от тези технологии не се налагат на мотоциклета".Точно как се развиват нещата. Обиколката с тел, например, има много други предимства, като например да изгладите кривата на въртящия момент на двигателя. Мотоциклетистът ще изисква определено изискване от дроселната клапа и ЕКУ може да реши как най-добре да му даде това. Така че не е задължително да имате директна връзка между това, което прави нагнетателната дроселова клапа и това, което ездачът изисква от въртенето. Това може да ви даде предимства при шофиране, да изглади кривата на въртящия момент, може да даде и предимства на емисиите, защото можете да оптимизирате тези настройки независимо от това, което ездачът изисква.
Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.
Прочети още: Обслужване на предни телескопи на скутер или мотоциклет
Нашият ангажимент към Вашият Скутер
Вие сте в правото си да получите най-доброто обслужване за Вашата сигурност на 2 колела.
В сервиз SCOOT поверявате скутера си на квалифицирани техници, специално обучени .Обучението им е непрекъснато, а практиката – ежедневна, затова техните умения и информация за автомобилите са най-актуални.
Ние гарантираме използването на оригинални или алтернативни части..
Затова даваме Гаранция от 6 месеца за извършените ремонти. ...