x 

Количката е празна

Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.

- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.

 

 

Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.Евро 4 при скутерите е момент който трябва да преудолем и компенсираме със инициатива.

 

Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.

Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.

Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 Сервизната работа е свързана с точност и перфекционизъм до болест. Диагностиката на нашите сервизни механици ще провери вашата запалителна система ,ще провери всички датчици ,ще прегледа изпускателната уредба  и ще преслуша двигателят.Вашите сърца/карбуратори могат да бъдат регулирани с часовници до абсолютна точност .Клапаните регулираме по заводски предписания.Винаги трябва и да  чуем гласът на машината в най правилното и звучене-всяка машина има индивидуално музикално оформление._.

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

 "Много от тези технологии не се налагат на мотоциклета".Точно как се развиват нещата. Обиколката с тел, например, има много други предимства, като например да изгладите кривата на въртящия момент на двигателя. Мотоциклетистът ще изисква определено изискване от дроселната клапа и ЕКУ може да реши как най-добре да му даде това. Така че не е задължително да имате директна връзка между това, което прави нагнетателната дроселова клапа и това, което ездачът изисква от въртенето. Това може да ви даде предимства при шофиране, да изглади кривата на въртящия момент, може да даде и предимства на емисиите, защото можете да оптимизирате тези настройки независимо от това, което ездачът изисква.

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

Нашият ангажимент към Вашият Скутер

Вие сте в правото си да получите най-доброто обслужване за Вашата сигурност на 2 колела.

В сервиз SCOOT поверявате скутера си на квалифицирани техници, специално обучени .Обучението им е непрекъснато, а практиката – ежедневна, затова техните умения и информация за автомобилите са най-актуални.

Ние гарантираме използването на оригинални или алтернативни части..

Затова даваме Гаранция от 6 месеца  за извършените ремонти. ...

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com