x 

Количката е празна

Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели

свещите може да се говори за работата на двигателя като цяло

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

По външният вид на свещите може да се говори за работата на двигателя като цяло, така и за отделните му компоненти.

Идеалният вариант е да прегледате свещите след дълъг между-градски пробег, тъй като резултатите ще са най-обективни.

ris1 На снимка 1 се вижда свещ, отвъртяна от двигател, който може да се счита за отличена. Полата на централния електрод има светло-кафяв цвят, нагарът и отлаганията са минимални. Пълно отсъствие на следи от масло. На собственика на този двигател може само да му завижда човек, и има защо - нисък разход на гориво и никаква необходимост за доливане на масло между смените.

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Поредната неразгадаема фактура за консумирано електричество... или дъжд ?

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.

- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.

 

 

Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.Евро 4 при скутерите е момент който трябва да преудолем и компенсираме със инициатива.

 

Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.

Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.

Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

Добавяне на BMS (система за управление на батерията)BMS

Сега клетките на акумулаторите са сглобени в по-голям 36V пакет, но все пак трябва да добавя BMS, за да контролира зареждането и разтоварването на опаковката. BMS следи всички паралелни групи в опаковката, за да може безопасно да прекъсне захранването в края на зареждането, да балансира всички клетки идентично и да пази пакета от претоварване.

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com