x 

Количката е празна

Извън-гаранционно обслужване нa SCOOTери за всички модели

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

 Ние Вярваме, че нашите отношения не свършват, когато си купите наш продукт или ползвате наша услуга-сервиз. В действителност това е само началото. Ние предлагаме електрически сервиз на скутери и е-колела  в СОФИЯ.

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

 

Повечето скутери имат поне по два ограничителя - един на ауспуха (който ограничава мощността) и един на вариатора (центробежен съединител) - който ограничава максималната скорост чрез ограничаване на предавателното число.

- Ауспуховите ограничители по принцип представляват една шайба заварена на входа на ауспуха (изхода от цилиндъра) и понякога втора на изхода на ауспуха преди заглушителя. Също, самия заглушител може да е скопен. При по-новите скутери понякога има отклонение (допълнителна тръба) на самия ауспух, която се маха.

 

Ако е шайба не можеш да я пропуснеш - просто виждаш как стеснява входа на ауспуха. Ако тръгнеш да я разпробиваш - трябва да действаш много внимателно. Стените на ауспуха са много тънки. Най-добре да я минеш с пневматична фрезичка или голяма бургия.

 

Aprilia
Area 51 (LC)
Катализатор, тапа в гърнето, извивката на ауспуха, вариатора.

Amico (AC)
тапа в гърнето, и извивката на ауспуха.

Scarabeo (AC)
Катализатора и вариатора

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

РАЗМЕРИ И ЦЕНИ: предлаганият модел е mitas срок на доставка до 24 часа 

Резервни части за всички модели скутери

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

Консултирането и информацията при избор на резервна част е определящо за избора. Искаме да отбележим, че отминаха времената на употребяваните части (забравете за ул. Цар.Симеон, София). Там не знаеш какво купуваш и къде му отива труда.

По добро от новото няма.

Потребителски рейтинг: 5 / 5

Звезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активнаЗвезда активна

ПРЕПОРЪКИ:

  • Ако поставите по-тежки ролки или по-твърда централна  ще постигнете по-добри резултати в максималната скорост.
  • С леките ролки не постигате нищо !!!!!! Колкото и по-леки ролки  сложите толкова по бавен  старт , това не е 2Т !!!
  • Ако сложите Кит не е задължително да сменяте гърне или карбуратор . Разликата от гърне и карборатор ще е нищожна почти няма да има такава.
  • Със спортния филтър няма да правите голяма максимална скорост ще са ви необходими по-чести настроики на карбуратора.Не се препоръчва.

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com