Ние Вярваме, че нашите отношения не свършват, когато завършите курсът за А категория и продължите своя мотоживот. В действителност това е само началото. Предлагаме ви да започнете вашият мото живот сега- Курсове за мотор Категория А, А1, А2, Шофьорски курс категория А+
Клас: 151-250
CMX250GY "тайгата"
Разработен наскоро пуснат за дистрибуция, тайгата е многоцелеви мотоциклет, проектиран да бъде ефективен във града и като Tourer подходящ за по неравни пътища.
Какво привлича хората към моторите? Когато погледнем множеството индивидуалности, както на мотористи, така и на мотори, може да се окаже, че няма еднозначен отговор. Въпреки разликите между туристическия ездач и състезателя, между никелирания чопър и пъргавия спортен мотоциклет от Gran Prix, има няколко универсални атрибута, които влизат под кожата на мотоциклетиста и подхранват неговото желание за езда.
Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ",
На 2 колела можете да бъдете по щастливи и рационални ако имате добрите практики с индивидуално Обучение .
Разполагаме със 3 скутера и 2 мотоциклета до 125 кубика едно супер мото и и един нейкед байк 650кубика. Подходящи за малки и големи ,ниски и високи, тънки и пухкави които ще са на ваше разположение със благоприятната максимална собствена маса от 95кг което ще ви позволява да по-лесно управление . На ваше разположение ще бъдат и нови каски , наколенки, ,ръкавици .
Избери желаната от теб категория:
Прочети още: Шофьорски курсове за А,А1 категория обучения и практика
СПИРАЧКИ -предлагаме специален двудневен курс по темата...
Спирането - един от най-спорните моменти в управлението на мотоциклет. В тази област са проведени много изследвания, получени са обширни, но противоречиви резултати. Експертите се делят на две категории - теоретици и практици. Първите водят спор от позицията на науката, изписвайки формули. Вторите се аргументират на основата на собственият си опит и многото хиляди мили, изкарани в седлото. Аз принадлежа към втората категория спиращи- - -
Искам да обележа, че моята теория се гради на голям опит. В течение на 5 години работа, като редактор в “Motorcycle Consumer News”, ми се наложи да проведа хиляди тестове на спирачни системи, и резултатите от всеки старателно се измерваха и записваха. Тествах спирачките на всеки нов мотоциклет, пуснат на пазара по това време. Сравнявайки резултатите от нашите тестове с резултатите на колеги от други списания, мога да кажа, че съм добър експерт по спиране. Знаете ли, когато 5 години подред на, един и същ участък от асфалта спираш на различни машини, достигаш до някава истина.