Препоръчително след няколко сезона управление .Маслото в телескопите губи своите свойства ,а в повечето случай и гумените уплътнители стареят оставят предницата суха което води до нестабилност при неравности и по-лошо управление при по-висока скорост както и допълнителни вибрации в предницата предаваща се върху цялата рама.
За да обслужите предницата трябва първо да я демонтирате и добре да я почистите от външно и вътрешно както и да проверите за шупли и наранявания от вътрешната страна на коловете ако има такива най вероятно няма да може да задържи маслото и няма да има ефект.Ударени или силно повредени колове не се сервизират-няма да има ефект.Проверете добре състоянието на втулките и механичните материали след като ги почистите добре от старото масло.Поставете много внимателно новите семеринги по размер и най важното спазете вискозитета на маслото според твърдостта която желаете спазете определените милилитри който трябва да налеете равномерно в 2 та кола за да имате добра работа(не винаги може да разчитате на това което източите) ,ще ви бъде необходима литература за точното количество
Ohlins, Showa, Kayaba, Marzocchi, Sachs
Налични семеринги и прахоловители услуга за 24 часа