ИНСТРУКЦИИ ЗА МОНТАЖ И ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКИ МОТОР
Това е ръководство за монтаж на велосипедно колело с електрически мотор, e-ABS (електронна спирачка) и Power Feedback (зареждане на батерията при спиране или спускане до 28%).
Всеки може да го инсталира бързо и лесно, следвайки дадените инструкции. Еко колела
ОПАКОВКА:
В кутия ще намерите ел. Двигател (разработен за концерна BOSH), поставен в центъра на велосипедното колело и картонена кутия, съдържаща всички части на комплекта.
ЕЛЕМЕНТИ:
- Джанта с монтиран на нея ел.мотор (усилени спици) цветове черен или сребрист
- Ръкохватки тип Скутер за регулиране на скоростта
- Ръкохватки за спирачките 2 бр.
- Електронен контролер (с възможност за превключване на скоростта и доп.настройки)
- Автопилот(Педалег) и 220V(тип лап топ 3А)
Допълнителни елементи(ЕКСТРИ)
- Диоден Фар с автоматично включване, старт ключове и индикатор за Батерия
- Кутия и укрепване за батерия (според велосипеда)
- Крепежни елементи (кабели, бушони , прекъсвач, шпилки, ключове и други)
ДЕМОНТАЖ НА СТАРОТО КОЛЕЛО И МОНТАЖ НА НОВОТО
- Обърнете велосипеда с гумите нагоре. При необходимост освободете или демонтирайте звънец, фар или др. за да не ги повредите при монтажа. (възможно е да ви е необходимо по-право и дълго кормило - внимание кормилото става по-тежко). Отстранете гумените ръкохватки на кормилото. Освободете челюстите на предните спирачки и ги разтворете.
- Разхлабете гайката на колелото и го извадете. На негово място поставете новото колело. Най-добре влиза при 100мм разстояние на предната вилка. Възможно е да имате нужда от допълнителна стоманена планка, която заздравява ушите на предната Вилка.
При задна капла (която притежава много положителни и отрицателни възможности, трябва да прецените на какъв терен и дестинации ще го ползвате) можете да сложите от 5-7 венеца за скорости (съветвам ви да поставите качествена задна гума, защото при евентуално спукване на гума се губи много време за смяна).
Монтирайте ръкохватките от комплекта по указания на снимките начин (свържете жилата на спирачките към тях ). Трябва да използвате тези ръкохватки, защото те имат вградени превключватели, които сигнализират на контролера за задействана спирачка и към мотора не се подава мощност.
- Монтирайте пръстен с палеца за регулиране на скоростта, така че индикаторите за заряд и червения бутон. да са към колоездача. Поставете го така, че да го достигате лесно с палеца на ръката.
- Възможно е комлекта да съдържа ръкохватка за подаване на газ тип скутер.
- проверете и при нужда регулирайте жилата на спирачките.
- цвета на каплите ще бъде различен
- възможно е да ви е необходимо по-право и дълго кормило
Определете място за контролера и акумулаторните батерии и прекарайте кабелите. Захванете ги към рамата на велосипеда с кабелен шлаух.
Кутия за акумулаторни батерии -прекъсвача ограничава консумацията в покой
Видове Кутии:
- Тип Багажник - поставя се над задната гума.
- Метална - поставя се в рамката.
- Еталбондова - поставя се в рамката с точен размер( изпълва с точност пространството.
СХЕМА НА СВЪРЗВАНЕ
- Свържете съгласно дадената схема.
- Преди да подадете захранване проверете още веднъж.
- Буксите на контролера се свръзват по цветове и размери. Няма дублиране на размерите така, че да няма риск от допускане на грешка.
- Ако не сте сигурни във вашите възможности обърнете се за помощ към електротехник.
ВНИМАНИЕ!
Препоръчва се използването на 3 последователно свързани 12 волтови акумулаторни батерии (3х12=36V)или (4x12=48V). Капацитетът на батериите може да бъде от 7 до 24 Ah или повече. Батерии с по-малък капацитет не се препоръчват, защото продължителността на ползване ще е малка.Ползването на по-качествени акумулатори ви гарантира по-дълъг живот и пробег.
Изборът на Велосипед е изключително важен, ако искате да бъдете консултиран за най-правилния избор за велосипед моля свържете се с нас:
Вижте на видео как изглежда и се движи електрическото колело..