x 

Количката е празна

В момента на запалването магнитът генерира ниско напрежение в първичната намотка, което, затихвайки предизвиква появата на високо напрежение във вторичната намотка. Освен това първичното напрежение при магнета е около два пъти по-голямо от акумулаторното, което пък осигурява и по-стабилна искра..Електронен блок 4+2, магнет, електронно запалване CDI sport

Страница 1 от 2
Резултати 1 - 30 от 34

Магнет, запалване

Страница 1 от 2

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

Още по темата

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com