x 

Количката е празна

Потребителски рейтинг: 0 / 5

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

 Във сегашно време много хора не искат да знаят как работят нещата, те просто искат да ги използват. Една добра възможност за пътуване в натоварения градски център е автоматичния скутер с електрическо запалване той  сигурно, най-добрият инструмент за града.

Въпросът е:новите и модерни скутери все по-добри или по-лоши са след налагането на последователни европейски норми и регламенти?

 Замърсяването е неизбежно и парниковите газове, произведени от изгарянето на почти всичко сега са основен обвиняем за глобалното затопляне.

Да скутери допринасят за проблема? 

Дали скутерите са  реалната същността на проблема замърсяване?

Европейският Решението на този проблем е да се въведе постепенно по-строги регулации за нови превозни средства. Двуколесните  в момента са с Евро-3 а Евро-4 се реализира от 01.01.2017.

Тези нови правила обхващат не само емисиите, но всякакви други характеристики на превозните средства, като например спирачната система, ограничаване на емисиите, задължителните дневни светлини и така нататък.

Какво означава това за следващият ми скутер?

 Наредби за емисиите, въведени през годините вече са избили много от мощността и забавлението на моделите над 50cc така ,че изборът вече е ограничен .

Единственият оцелял над 50cc  2-тактов скутери в Европа(ЕС) за  сега е Vespa PX125 и последният от моделите LML Star 2T. Ако го искате по-добре е да по- бързате, защото най-вероятно няма да има нови такива, след края на тази година.

Euro-4 стандартите може да убие някой добре познати скутери модели и марки. Фабрики се мъчат да направят сегашните превозни средства да отговарят не само на стандартите за вредни емисии, но и  на тези за спиране.Вносителите на KYMKO очакват тяхната моделна гама,  да се намали наполовина през 2017.

Вредни емисии и евро 5

Всеки производител на превозно средство знае, че намаляването на производителността е непопулярен метод сред купувачите, така че те правят всичко възможно, за да се сведе до минимум въздействието на нормативните актове в ЕС.Или в случай на Volkswagen, те използват технологиите, за да заобикалят нормите.

Очакването за превозни средства е, че те трябва да отговарят на правилата за емисиите, преди да са  напуснали магазина.

След продажбата на превозното средство има цяла тунинг индустрия , която има за цел да увеличи моштността и кончетата.Производителите наистина не се интересуват, защото веднага след като започнете подобренията се анулира гаранцията;което им спестява пари.

  

За Euro-5 (от 2020 г.) на превозното средство ще трябва да поддържа своите стандарти за емисиите за целия живот на превозното средство и OBD-2(компютърна диагностика) ще бъде там, за да го държи под око .

Да не се получи твърде вързан на възел около всичко това, защото в действителност, компютърното влияние е опасно, често е по-лесно да проникна физически .Това не означава, че настройката не ще съществува дотогава, това просто означава, може би , че всичко  това ще бъде направено от приложение за мобилен телефон.

Най-накрая, това е мястото, където ще получите някои добри новини, особено за учащите.

Euro-4 изисква известно повишаване на спирачни системи,  да се добави антиблокираща спирачна система (ABS) или спирачна система комбиниран (CBS) на машини над 50cc-

Euro-4 скутерите вероятно изпълняват изискванията все по добре  от Евро-3 версиите, но често те ще струва повече.Цените на скутер са вече повишаващите се .Производствено  разходите за ABS са около 100evro  допълнително за всяко превозно средство, но трябва да добавим и допълнителните катализатори, което всъщност не е нещо полезно за допълнителни пари.За  CBS спирачна система цената е по-малка, но и ползите са очевидно незадоволителни.

Подобрения на скоростта

 

 

Абонирай се за скутер новни и промоции

Всеки, който деведе приятел като клент може да ползва до 33% отстъпка от всички услуги и още

* indicates required
попълнете име, моля, за да можем да адресериме писмото лично до вас.
Email Format

Powered by MailChimp

Тунинг на скутер

JSN Pixel template designed by JoomlaShine.com