Ние Вярваме, че нашите отношения не свършват, когато завършите курсът за А категория и продължите своя мотоживот. В действителност това е само началото. Предлагаме ви да започнете вашият мото живот сега- Курсове за мотор Категория А, А1, А2, Шофьорски курс категория А+
Здравейте приятели,
Предлагаме Ви интересна и не стандарта разходка за почивните дни.
За да изпитате максимално удоволствие от возенето на скутер и за да наситим почивният Ви ден с максимално много положителни емоции, Ви предлгаме един по-дълъг и интересен маршрут.
100-ина километра и посещение на 4 манастира в околностите на София.
Прочети още: Експедиция със нестандартно решение за почивните дни
Страхът се явява главно препятствие при отработването на навиците и усвояването на нови приоми, и немного мотоциклетисти могат да му се противопоставят. Въпреки това, на страха почти не се обръща внимание в мотоциклетната литература, a и в състезателните школи не се обучават да се борят с него. Целият ми опит като преподавател в ARC показва, че щом човек престане да се страхува, той започва да се обучава по-бързо. Всички могат да изпълняват прости последователни инструкции, и само страхът пречи на мотоциклетистите да достигнат желаното ниво- - -
Душа и Мотор не се продават" народна мъдрост.Животът без мотор – в него няма смисъл, освен ако не намериш пътят.
Животът е на полусъединител – на ляво или надясно
Животът е прекрасен и след това дай газ.Животът е свързан с известия за нови пътешествия. ужилен, ужасия, зимаа
Животът е един-Възможностите много.Историята на дървото е природно иеологическа.Природните чувства и усещания са в емоциите те са губят с времето но остават в миналото където и да е.
Левски той е и част от нашият естествен хабитат преди сега и за в бъдеще. Мисълта води науката.
СПИРАЧКИ-предлагаме специален двудневен курс по темата...
Спирането - един от най-спорните моменти в управлението на мотоциклет. В тази област са проведени много изследвания, получени са обширни, но противоречиви резултати. Експертите се делят на две категории - теоретици и практици. Първите водят спор от позицията на науката, изписвайки формули. Вторите се аргументират на основата на собственият си опит и многото хиляди мили, изкарани в седлото.Аз принадлежа към втората категория спиращи- - -
Искам да обележа, че моята теория се гради на голям опит. В течение на 5 години работа, като редактор в “Motorcycle Consumer News”, ми се наложи да проведа хиляди тестове на спирачни системи, и резултатите от всеки старателно се измерваха и записваха. Тествах спирачките на всеки нов мотоциклет, пуснат на пазара по това време. Сравнявайки резултатите от нашите тестове с резултатите на колеги от други списания, мога да кажа, че съм добър експерт по спиране. Знаете ли, когато 5 години подред на, един и същ участък от асфалта спираш на различни машини, достигаш до някава истина.