Ние Вярваме, че нашите отношения не свършват, когато завършите курсът за А категория и продължите своя мотоживот. В действителност това е само началото. Предлагаме ви да започнете вашият мото живот сега- Курсове за мотор Категория А, А1, А2, Шофьорски курс категория А+
Здравейте колеги шофьори.
Нарочно не пиша колеги мотористи защото на пътя никой не застрахoван от злополуки - дори и да си е платил гражданската отговорност.
Едно от най-опасните препятствия на пътя са отворените врати. Особено за мотористите и велосипедистите.
Мототуристите са най-взискателни към ергономиката. Дългите часове, които те прекарват в седлото, ги принуждават да обръщат внимание и на най-малките неудобства. Спорт-байкерите, като правило, съвсем не мислят за това, а това е грешно, ергономиката оказва огромно влияние на управляемостта на мотоциклета.
Стъпки към правилният завой без Шон Пен
Стъпка 1: Сменете положението на върховете на обувката
Не е важно, какъв тип мотоциклет карате, има ли той стъпенки или е с площадки за краката, клиренса става критичен при нарастването на скоростта. Ако закачите обувката в земята в завой, ударът може да бъде толкова силен, че вие да паднете, Затова преди завой поставете на стъпенките носовете на вашите обувки (може само на вътрешният крак).
Някои от моите методи отначало ще ви се сторят неудобни, но ако ги усвоите, както трябва, те ще станат ваша втора природа. Всеки човек има особенности в строежа на тялото, различно ниво на физическа подготовка, гъвкавост и др.. Именно поради това гимнастиците, изпълняващи еднакви упражнения, получават за стил различни оценки. Призовавам ви да намерите своя стил на основата на моите "10 стъпки". Основно изискване на този стил е движенията да са удобни за вас. Погледнете на снимките, , Колин Едуардс и Нориюки Хага следват "10 стъпки ",
Ускорение
Нашето тяло по време на ускорение ще промени позицията си на мотора - когато ние преодолеете дълги прави в дупките, наклонете тялото си обратно - за да хванете повече сцепление на задната гума.
По време на ускорение от извънредно значение е баланса на тялото - защото всяко по-силено подаване на газта, мотоциклета ще направи опити да се отърве от своя водач, така че ние трябва да реагираме обратно на своите наклонности.
Ето защо, когато излизате от ъглите в ниска предавка (ако мотоциклетът е с висока мощност), трябва да се наведем напред.